Zgłoś treści szkodliwe, niezgodne z zasadami oraz sprawdź sposoby weryfikacji reklam wyborczych.
Zgłaszanie treści w usługach Google
Tutaj znajdziesz informacje o tym, gdzie zgłaszać treści, które Twoim zdaniem powinny zostać usunięte z poszczególnych usług Google zgodnie z zasadami społeczności lub obowiązującymi przepisami.
Przejdź do stronyWeryfikacja reklamodawców wyborczych
Informacje na temat wymagań dotyczących reklam wyborczych oraz proces weryfikacji reklamodawców dla wybranych regionów.
Przejdź do stronyCentrum zasad Google Ads - treści polityczne
Lokalne wymagania prawne dotyczące reklam oraz ich wyświetlania na danym obszarze, w tym zasady dotyczące kampanii wyborczych, wyborów i ciszy wyborczej.
Przejdź do stronyZgłoś wszelkie nieprawidłowości, szkodliwe treści oraz naruszenia prawne dotyczących serwisu.
Zgłaszanie nieodpowiednich filmów, kanałów i innych treści w YouTube
W tej sekcji znajdują się narzędzia umożliwiające zgłaszanie nieprawidłowości oraz materiałów szkodliwych. Dostępne są procedury postępowania dla wszystkich elementów serwisu.
Przejdź do stronyZgłaszanie reklam naruszających zasady na YouTube
Zgłoś reklamę, która jest niezgodna z regulaminem społeczności lub zapoznaj się z ograniczeniami dotyczącymi wybranych treści.
Przejdź do stronyZgłaszanie naruszenia prawa
Tutaj znajdziesz procedury zgłoszeń wobec naruszeń prawnych bądź naruszeń zasad serwisu.
Przejdź do stronyDowiedz się więcej o standardach społeczności, metodach zgłaszania naruszeń regulaminów i szkodliwych treści. Zapoznaj się także z dostępnymi materiałami informacyjnymi dla kandydatów oraz zasadami dotyczącymi umieszczania reklam dotyczących kwestii społecznych, wyborów i polityki.
Kanał pomocy
Uzyskaj pomoc bezpośrednio od zespołu Meta Support Pro dedykowanego m.in. dla organizacji politycznych i kandydatów na urząd.
Przejdź do stronyZamieszczanie reklam dotyczących kwestii społecznych, wyborów lub polityki
Tutaj znajdziesz informacje dotyczące uzyskania autoryzacji do emisji reklam dotyczących kwestii społecznych, wyborów lub polityki.
Przejdź do stronyBiblioteka reklam
W bibliotece reklam archiwizowane są reklamy na tematy społeczne, wyborcze i polityczne przez 7 lat. Wyszukaj szczegółowe informacje o takich reklamach, np. kto za nie zapłacił albo kto był targetowany przez reklamodawcę.
Przejdź do stronyStandardy społeczności Facebooka
Standardy społeczności Facebooka określają, co jest dozwolone, a co zabronione na Facebooku.
Przejdź do stronyZasady społeczności Instagram
Dowiedz się więcej o zasadach społeczności i regulaminie platformy Instagram.
Przejdź do stronyStandardy reklamowe
Standardy reklamowe zawierają szczegółowe informacje na temat zasad i wytyczne dotyczące dozwolonych oraz zabronionych przez nas rodzajów treści reklamowych.
Przejdź do stronyZgłaszanie treści na Facebooku
Tutaj znajdziesz informacje o tym, w jaki sposób zgłaszać treści na Facebooku, które Twoim zdaniem naruszają zasady lub obowiązujące przepisy.
Przejdź do stronyZgłaszanie treści na Instagramie
Tutaj znajdziesz informacje o tym, w jaki sposób zgłaszać treści na Instagramie, które Twoim zdaniem naruszają zasady lub obowiązujące przepisy.
Przejdź do stronyOdwoływanie się od decyzji o usunięciu treści
Użytkownikom, których treści zostały usunięte, chociaż ich zdaniem nie naruszają Standardów społeczności platformy, oferujemy możliwość zwrócenia się z prośbą o weryfikację decyzji. Tutaj dowiesz się jak to zrobić.
Przejdź do stronyZgłoś nieprawidłowości i naruszenia zasad społeczności.
Zgłaszanie nieodpowiednich treści
Tu znajdziesz narzędzia umożliwiające zgłaszanie nieprawidłowości oraz szkodliwych treści i kont. Dostępne są procedury postępowania dla wszystkich elementów serwisu.
Przejdź do stronyZasady społeczności
W tej sekcji znajdują się zasady dla społeczności wraz z informacjami o naruszeniach i ograniczeniach serwisu.
Przejdź do stronyZasady zamieszczania reklam
Zbiór wytycznych dotyczących publikowania reklam w serwisie.
Przejdź do strony